|
|
|
Dagje uit met de woongroep naar de Efteling.
We gingen op zondag 3 oktober met 2 groepen naar de Efteling: familie Molenaar nam Alexander, Paul en Jurgen mee en de familie Stuifberen nam Marieke Nick en Ane-kay mee. Toen we er waren moesten we nog even op de familie Stuifberen wachten omdat er net op dat moment en ongelukje was gebeurd. En toen ging iedereen ze eigen gangetje. Paul en Nick waren we binnen 1 minuut al kwijt en de ouders gingen ook hun eigen gangetje. Ik zat in het groepje met Jurgen, Marieke en Ane-Kay en we gingen met ze viertjes in de attracties.
Het was soms echt enorm druk zodat we 60 tot 75 minuten moesten wachten. Zo kan je nog maar een paar attracties doen op één dag. Ik ben in de Panda droom geweest, Bobslee, Droomvlucht en de Wildwaterbaan. Totaal ben ik in deze 4 attracties geweest. Omdat het zo druk was kan je maar een paar dingen doen maar ik heb wel een heerlijke pizza gegeten…… Aan het eind van de middag mochten kiezen: Of bij de chinees eten of bij Il Corso een pizza eten.
Ik vond het erg leuk en het was prachtig weer alleen ik vond het heel erg druk. Een tip: Je moet op een koude doorweekse dag gaan omdat dan veel mensen gewoon werken dan kan je veel meer attracties doen.
Groetjes,
Alexander Geldof